.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تکمیل نیروگاه زباله‌سوز، اولویت شهرداری ساری
شهردار ساری گفت: پروژه نیروگاه زباله‌سوز جزو پروژه‌های اولویت‌دار شهرداری است و انتظار داریم با تسریع اجرای عملیات در کوتاه‌ترین زمان به سرانجام برسد.

به گزارش ایمنا، عباس رجبی با تاکید بر اینکه مباحث مالی و حقوقی نباید مانع پیشرفت کارهای عمرانی پروژه حداث نیرگاه زباله‌سوز شود اظهار کرد: با توجه به اهمیت این پروژه و ضرورت پیشبرد آن در ابعاد مختلف کارشناسان مالی و حقوقی باید مشکلات را بررسی و رفع کنند تا هیچ مانعی بر سر راه بهره‌برداری از این طرح باقی نماند.

وی افزود: پروژه نیروگاه زباله‌سوز جزو پروژه‌های اولویت‌دار شهرداری است و انتظار داریم با تسریع اجرای عملیات در کوتاه‌ترین زمان به سرانجام برسد.

شهردار ساری ادامه داد: در گذشته اقداماتی برای ساخت نیروگاه زباله‌سوز انجام شده است، اما در حال حاضر عزم مدیریت شهری بر اتمام کار تا حصول نتیجه است و لازم است در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نشود.

رجبی به تامین بخشی از بودجه‌های پروژه نیروگاه زباله سوز اشاره کرد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده بودجه‌های ملی برای این پروژه مصوب شده و باید پرداخت شود و در مقابل شهرداری و پیمانکاران هم متعهد می‌شوند که کار را طبق برنامه زمانبندی شده پیش ببرند.

وی با بیان اینکه باید قبل از برودت دمای هوا و بارش باران بخش‌های مهم پروژه انجام شود، تاکید کرد: باید جلسات منظم برای پیشرفت عملیات اجرایی و ارایه گزارش و هماهنگی بخش‌های مختلف برگزار شود؛ معاونت فنی هم باید هر روز پیشرفت مراحل مختلف پروژه را بررسی کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.121 seconds.